Pracovní příležitosti
Administrátor projektu/projektový manažer / administrátorka projektu/projektová manažerka
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Děkanka Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na pozici
- Administrátor projektu/projektový manažer / administrátorka projektu/projektová manažerka
Hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á nám pomůže zajistit realizaci vědecko-výzkumných projektů. Na Přírodovědecké fakultě posouváme vědu dále. Zajímá Vás práce v rámci projektového řízení? Máte rád/a administrativu a přitom dokážete věci dotahovat do konce a rád/a komunikujete? Nebojíte se odpovědnosti? Pak hledáme právě Vás.
V rámci pracovní náplně může být vykonávána činnost v projektu REFRESH - Research Excellence For REgion Sustainability and High-tech Industries, reg. č.: CZ.10.03.01/00/22_003/0000048 resp. v projektu Life Environment Research Center Ostrava (LERCO, reg. č. CZ.10.03.01/00/22_003/0000003
Předpokládaná výše pracovního úvazku:
- 100% (40 hodin týdně)
Předpokládané datum nástupu:
- 1. října 2024 nebo dle dohody
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU a dle zkušeností a přínosu uchazeče pro danou pozici
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Vaší náplní práce bude:
- administrace projektů – naplňování indikátorů, předkládání monitorovacích zpráv
- řízení financí v rámci realizace projektů v souladu s metodikou poskytovatele dotace
- řízení a kontrola stavu rozpočtu projektu, řešení a administrace změn projektů
- odpovědnost za řádné čerpání finančních prostředků
- monitorování a vykazování výstupů a výsledků projektů
- vyhledávání možných dotačních titulů v souladu s posláním organizace
- příprava návrhu projektů z operačních programů, TAČR, GAČR apod.
- spolupráce s projektovým týmem a dalšími zainteresovanými stranami
Co od Vás očekáváme:
- zájem o práci v akademickém prostředí
- ukončené VŠ vzdělání I. stupně nebo SŠ vzdělání s maturitou a minimálně 5 lety praxe
- praktické zkušenosti v oblasti projektového řízení projektů financovaných z národních nebo nadnárodních dotací a zkušenosti s přípravou a administrací grantových projektů velkou výhodou
- znalost práce s PC, MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) na odpovídající úrovni
- znalost anglického jazyka nejméně na úrovni B2 (součástí pohovoru bude konverzace v angličtině)
- excelentní organizační, koordinační a komunikační dovednosti
- flexibilitu, pečlivost, schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědný přístup
Doplňující informace:
- zkušenost s prací v akademickém prostředí považujeme za výhodu
- pozice administrátora je vhodná i pro absolventy bez praxe
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje
Proč k nám? Kromě zajímavé práce a příjemného kolektivu nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok
- 5 dnů placeného volna k léčení (po zkušební době)
- příspěvek na stravování ve výši 115,- Kč
- pružnou pracovní doba
- příležitostnou možnost výkonu práce na dálku
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu Multisport
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden
- možnost bezplatného využívání služeb univerzitní knihovny a přístup k e-knihám
- firemní školku Elánek
Požadované dokumenty
- podepsaný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis
- motivační dopis
Datum a způsob doručení žádosti, požadované dokumenty
Přihlášky do výběrového řízení obsahující všechny požadované dokumenty zasílejte elektronicky na adresu nejpozději do 5. září 2024.
První kolo výběrového řízení proběhne formou posouzení zaslaných materiálů. Do druhého kola – osobní pohovor - budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodů výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Kontakt:
Přírodovědecká fakulta OU
personální oddělení
Bc. Lucie Malovcová
Mlýnská 5
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
e-mail:
telefon: 553 46 2107